2007-08-06

Sitter på jobbet nu... min dag verkade börja bra, men oj vad jag bedrog mig!

Jag har två raster och en lunch varje dag, och på min förmiddagsrast idag bestämde jag mig för att hämta varm choklad... Jag hämtade det och gick tillbaka till min plats.

När jag väl var tillbaka och skulle dricka så spillde jag på min tröja!!! Min fina rosa tröja som jag ska ha hela dagen på jobbet!!!

Kvikt som ögat sprang jag in på toaletten och försökte skölja bort chokladen...

Detta resulterade i att jag stod där med en väldigt stor, blöt (och då menar jag blöt) fläck på min tröja... Jag såg dessutom att det fortfarande var lite choklad kvar på den, så jag var tvungen att skölja den lite mer...

När cirka 50% av min tröja var dyngsur (men utan några märkbara chokladfläckar kvar!) kom jag på att jag inte kunde sitta på jobbet med en blöt tröja... då är det tur att vi är så miljövänliga på det här företaget att vi har handtorkar på toaletterna!

Men eftersom min tröja var så pass blöt så tog det ett tag att få den torr... eller rättare sagt; jag fick den inte helt torr!

Så nu sitter jag här med en fuktig, fläckvis blöt tröja och
stinker choklad...

Kan det bli mycket bättre? ; )

Kommentarer
Postat av: Josefine

Nej nej, bättre kan det ine bli!! Cholad luktar väl iaf gott. Det hade varit värre om det varit lök eller svett!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback