2007-08-16

Nu är jag lite småstressad...

Inflyttningsfesten är i morgon, och jag har massa kartonger kvar... dessutom är det så stökigt i mitt förråd att jag inte kommer kunna ställa in resterande kartonger där.

Så idag är det städning och upplockning som gäller! Jag ska till och med gå tidigare från jobbet så jag (förhoppningsvis) hinner med allt.



Igår var jag på IKEA. Det var kul.


Jag köpte:

(Ni får ändra färg på det som behövs... det var samma länk till varan, oavsett vilken färg man tog)

Rätt lyckad dag tycker jag! Det enda som var tråkigt var att mina vardagsrumsbord fortfarande inte fanns inne... så jag får gå upp och hämta ett bord hos pappa så länge. Han har några han inte använder. Inte så fina kanske men bättre än ingenting.

Dessa bord vill jag ha, fast i vitt: http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30074551.

Tror det blir bra när allt är klart, och jag har köpt en matta och gardiner. Jag trivs riktigt bra i min lilla lägenhet i alla fall... helt perfekt för mig =)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh, vad underbart! Ser fram emot imorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback