2007-08-21

Idag har vi varit tillsammans i 7 månader... börjar närma sig ett år snart... bara 5 månader kvar =)

Idag är det dessutom en månad och 6 dagar kvar tills jag fyller 20 år!

Och sist men absolut inte minst; det är bara 23 dagar kvar till min operation... på tiden att bli nervös kanske?

Usch egentligen... jag tycker inte om att inte ha koll på vad som händer, och det har jag verkligen inte nu! Jag vet inte alls vad som händer med någonting, inte hur länge det dröjer innan sjukgymnastiken börjar (värsta pensionär jag är!), inte hur länge jag ska vara borta från jobbet och inte hur ont det kommer göra.

Usch och fy... måste fixa en dator och internet innan, så jag i alla fall kan uppdatera bloggen!

Och så räknar jag med många snälla vänner som kommer och hälsar på mig, så jag inte dör av tristess *pik* ; )

Kommentarer
Postat av: Tobbski

jag lovar att mysa med dig hela tiden du är sjukskriven:)

2007-08-21 @ 14:17:56
Postat av: Josefine

*djup suck* Okej då. Man får väl göra en uppoffring då och då och göra ett besök hos pensionären. =P

Postat av: Rebecca

Hehe.. Ja, det vore ju lite av en skam om jag inte kom och hälsade på dig. Jag har ju inte direkt långt till dig liksom ^^ Och vad har man kompisar till annars :)

2007-08-21 @ 17:05:11
URL: http://rebec.blogg.se
Postat av: Sofie

Hmm.. Jag tror visst att jag inte e så uppdaterad. Borde läsa din blogg oftare. :P men va e de för operation du kommer göra??? Hoppas allt går väl iaf. Och jag vill jättegärna vara där o besöka dig då o då! ;)

2007-08-22 @ 17:00:30
Postat av: Tina

Jahaa.. så om Tobbe ska vara där heeeela tiden finns det ju inge tid för mig =O hehe
Vänner vänner =)
Fniss

2007-08-22 @ 20:55:15
URL: http://tinasigfridsson.blogg.se
Postat av: Jonna

Sofie: Det är knät, så det är inte så allvarligt :P Men jag kommer ju inte kunna röra mig så mycket så det är ju kul om lite folk hälsar på =) Fast kanske inte direkt eftersom jag säkert inte kommer kunna röra mig så mycket =)

2007-08-24 @ 16:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback