2006-12-04

När jag idag blev uppväckt ur min skönhetssömn kände jag efter riktigt noga om jag inte var sjuk så jag slapp gå upp... Det var så skönt att sova, så där att man känner att det inte finns något bättre att göra i hela världen, och så var jag tvungen att vakna! Det tog ett bra tag men när det bara var en kvart kvar innan jag skulle gå, kände jag att det nog var dags.
Jag hann ju inte riktigt äta frukost utan jag tog en banan i handen när jag skyndade mig iväg. När vi sedan hade frukostrasten vid niotiden köpte jag en macka på jobbet istället. Klockan tio var jag hungrig igen.
Hur förklarar man det egentligen?
Jag äter frukost senare än vanligt men blir hungrig tidigare... Måste helt enkelt ha rubbat min morgonbalans!


På tal om morgonbalanser har jag kommit på att det är helt omöjligt för mig att tvätta håret på morgonen. Då ber man ju i stort sett om att få komma försent, eller åtminstone att få stressa en massa. Och hur bra på en skala är det egentligen att vara sen till jobbet varannan morgon?!? Inte så!!
Men då uppstår ju nästa problem... jag kommer behöva börja tvätta håret varje dag eftersom det blir ofräscht efter två nätter... ojojoj, det är inte klokt vilka problem man har!



I går var jag på stan och köpte julklappar, så nu har jag fyra stycken klara! Skönt!
Dessutom vet jag redan vad jag ska köpa åt systrarna; skridskor. Mammas idé och det är väl en lika bra idé som någon annan.
Mamma, pappa och Stefan är det däremot lite värre med... vad ger man åt föräldrar liksom? Idéer någon?
Mumma och paappa köpte jag en brödrost till för deras gick sönder. Den var verkligen jättejobbig att släpa runt på på stan. Fick ont i armen ju! Fast det kan ju bero på att jag helt enkelt inte har några muskler, vad vet jag...

Det var en bra julklappsrunda... när jag kom tillbaka hem hade jag köpt lika många saker till mig som jag hade köpt julklappar =)

En sak jag köpte var Djävulen bär Prada, fast inte filmen...
Finns tydligen en bok också, så nu får man se om den är lika bra som filmen. Läste någonstans att boken till och med skulle vara bättre, så det är bara att hålla tummarna för att den recensenten har smak. Ibland är de ju heeelt ute och cyklar.
Men det förstås... alla kan ju inte ha lika bra smak som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback