2006-12-27

"Du är problemlösare när våra nya och befintliga kunder har specifika frågor. Du är insatt i denna produkts mycket speciella logistiklösningar och är alltid beredd att kunna ge snabba och korrekta svar till denna snabbt ökande kundgrupp"

Låter detta som hur jag är?
Jaa  vem vet... inte jag i alla fall... svårt att veta om man är sådan om man knappt ens förstår vad det betyder...

Vad är till exempel mycket speciella logistiklösningar?

Och så råkar det vara så att jag ska söka den här tjänsten. Låter klokt, eller hur?

Men det ska ju vara det jag gör idag... bara det att det är inlindat i mycket finare ord. (Inte för att jag kan påminna mig om att jag arbetar med logistik, men det kanske jag gör)
 
Bara en fråga; hade det inte varit enklare för alla om de hade skrivit "Du ska ta hand om reklamationer, leveransfrågor o.dyl" ?

Tycker åtminstone jag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback