2006-12-28

Idag har det varit en låååååååååååååång dag, och det är ju inte direkt kul.

Så jag tänker inte vara så långrandig här idag, mest eftersom mitt huvud känns som att det är fullt av bommul... Det har absolut ingenting att göra med att jag helt enkelt inte har något roligt att skriva... nee då = )

Sitter här nu och försöker bestämma mig för vad jag ska titta på ikväll, och det finns absolut ingenting av värde att se. Klockan åtta står i och för sig valet mellan simpsons och Janice Dickinsons show och det är ju roligt, men klockan nio finns det verkligen ingenting!
Hmm... med den hjärnkapaciteten jag känner att jag har ikväll är det nog bäst att kolla på det minst intellektuella programmet... Det får helt enkelt bli Janice!!

Hoppas morgondagen blir bättre.

God Jul föresten. Hoppas ni inte fick kol från tomten...

PS. Jag vill råda er som endast läst det här utav alla mina inlägg: Läs något av de andra!!! De är mycket roligare än det här (vilket i och för sig inte är så svårt... men ändå) Jag vill ju inte att ni går miste om det bästa som finns på hela internet bara för att jag har en dålig dag ; P DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback