2006-12-29

Imorgon ska jag ge mig ut på ett riktigt äventyr...

Det är inte riktigt klokt, men jag ska köra till Uppsala helt utan någon guide!! Dessutom ska jag mellanlanda i Sundbyberg för att hämta en kompis som ska med...

Detta kan låta som någonting simpelt för gemene man, men det är det verkligen inte för mig!!

På frågan om ifall jag har något lokalsinne svarar jag:
Snurrar solen runt jorden?
Växer träd uppifrån och ner?
Är kungen buddist?
Alltså (om det var någon som inte förstod det) nej!!!
Jag har absolut inget lokalsinne, och den enda gången jag har kört utanför Södertälje var i somras när jag skulle till landet i Eskilstuna. Dit har jag ju åkt massa gånger under mitt liv och ändå lyckades jag köra fel! Så hur det ska gå imorgon är ett mysterium för mig...

Jag har åtminstone en vägbeskrivning som är hämtad från internet så jag får väl sätta mitt hopp till den...

Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Simon

Hur har det gått då? åkte du vilse :P

Med dina kartor borde det inte varit nåt problem ;)
Imorn e det din favorit dag iaf... lr nej det var det ju inte :)

2006-12-30 @ 21:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback