2006-11-29

Vad har jag gett mig in på egentligen?

För några veckor sedan när mamma frågade om jag inte ville passa Andrea från torsdag till fredag kändes det som en bra idé att fråga varför jag inte kunde ta hand om Hanna också (annars skulle hon vara hos mumma och paappa)
"Men orkar du det då?"  frågade mamma.
"Jaa då, det kommer gå sååå bra."

Det kommer det göra också men det blir säkert jobbigt, särskilt som den ena har kommit in i trotsåldern och deras favoritsyssla är att bråka med varandra. Jätteroligt.

Nej, men det kommer gå sååå bra...


Dessutom har jag lovat några att passa deras barn på lördagen. Det får jag i och för sig pengar för så då får ju även jag ut något av passningen.
Fast när jag passar syskonen får jag ju faktiskt ut den stora glädjen av att umgås med mina älskade systrar... 

Hmm......

Jag kommer aldrig vilja ha barn efter det här!!!




Lite uppföljning från tidigare bloggar:

  • Jag har ännu inte slutat blogga (som ni märker) och heller inte städat... I helgen ska jag det... Nu har jag bestämt mig.
  • Jag har blivit skrämd ett antal gånger till sedan sist.
  • Ögat är bra nu... Var ju hos läkaren i torsdags och då sa han att jag skulle ta salvan tre gånger om dagen över helgen eftersom det inte var helt bra. När jag ringde i måndags för att fråga en sak sade han att det var bra i torsdags... Konstigt :S
  • Har köpt första julklappen!!! Nu är det bara typ 100 000 stycken kvar...
  • Går fortfarande och lägger mig ungefär samtidigt som pensionärerna. I alla fall i veckorna, helgerna har faktiskt blivit lite bättre.
  • Jag är fortfarande en bitch när jag ringer till olika företag.
  • Jag stressar inte riktigt lika mycket när jag går upp längre, bara nästan.


Ja... det får bli det för idag, för nu ska jag basta


Kommentarer
Postat av: Askungen

Läser...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback