2007-04-25

Tänk vad ord kan göra mycket!

Vad glad man blir när man kommer tillbaka från lunchen och hittar mobilen med ett gulligt mess på.

Eller om någon säger att man har betytt mycket för den i en situation, eller bara att man är en bra kompis.

Tycker vi alla borde bli bättre på att säga sådant... för tänk vad alla skulle må bra då!



Nu har Simon flyttat till England... fattar inte att han vågade det egentligen... fast han har ju i och för sig familjen där. Då lär det ju vara lättare.

Han har i alla fall lämnat mig alldeles ensam och övergiven.
Vem ska nu ta de engelska samtalen och kundbesöken från mig? Och hämta huvudvärkstabletter, äpplen eller andra saker som jag inte orkar hämta själv? Och vem ska jag nu klaga till när inget går som jag vill?

Ja... kommer sakna dig här på jobbet.

Men hoppas du får det bäst där borta i alla fall
 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback