2007-12-23

Så var det snart julafton igen... vad tiden går fort!

Jag vet inte hur det gick till men helt plötsligt stod jag där med ca en vecka kvar till jul och hade inte ens börjat tänka på vad jag skulle ge folk.

Sedan vet jag än en gång inte hur det gick till men på en dag köpte jag i stort sett alla julklappar som jag behövde... bara en kvar nu.

Och jag är så glad att jag inte väntade till sista dagen... Vi var på Ica Maxi igår och det var hemskt där. Alla sprang runt som skållade råttor och drog i både prinskorvar, julskinkor och sillar av olika slag.

Och när vi var på Rusta förra helgen så var det kaos på parkeringen. Jag skulle köra in vid en parkeringsrad, och så kom en kärring som tänkte att hon skulle gena över min halva av körbanan, men eftersom jag kom körandes där fastnade ju vi båda två med fronterna på bilarna mot varandra. Då blev jag lite irriterad (fast inte så mycket som jag brukar bli över sådant, konstigt nog) och tänkte att jag minsann inte skulle flytta på mig (eftersom det var jag som hade rätt att köra där) och visade åt henne att hon skulle köra runt mig. Hon gjorde inte det, och eftersom jag faktiskt inte var så jättesur så körde jag runt alltihop istället. Vilket jag självklart ångrar nu ^^

Julstressen är verkligen hemsk!


Idag har jag inte så mycket att göra. Ska bara städa badrummet, dammsuga, torka golven, sätta upp julgranen och annat julpynt, köpa sista julklappen och slå in dem alla....

Hmm... kändes mycket mindre innan jag skrev upp allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback