2007-02-03

"Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum."

I denna anda tänker jag berätta om vad en kompis sa härom dagen.

C berättar något som innefattar en avocado...
M: "Vad är en avocado?"
J: "Vet du inte vad en avocado är?... En sådan där svart grön, ungefär så här stor (visar) grönsak med hårt skal. Innuti är den ljusgrön och har en stor, hård kärna i mitten."
M: "Jahaaaa... en kiwi!!!"
C: "Nej, inte en kiwi... en avocado. Föresten... en kiwi har ju ingen stor kärna i mitten"
M: "Nej, men den har ju massa små kärnor... jag tänkte att den kanske blev krossad"

Haha... där har ni en som är blondare än jag!

Kommentarer
Postat av: tobbski

haha, lika roligt varje gång jag läser det...

2007-02-04 @ 11:06:21
Postat av: Josefine

Haha. Ja det där var verkligen BLONT!

2007-02-04 @ 17:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback