2007-01-14

Nu har jag krånglat till allt... tror jag i alla fall... Det kanske faktiskt är så att jag tänker för mycket på allt möjligt, och det är väl inte så bra alltid. Fast å andra sidan måste man ju fundera kring saker och ting också...

Jobbigt är det i alla fall... har ingen aning om vad jag ska göra... hmm... Svåra grejer...


Till något lite roligare...
Jag har fått jobb =) Eller jag hade ju jobb innan också men nu är det säkrat ett helt år framåt. Grattis till mig =D

Har egentligen inget att berätta... mitt liv har helt enkelt varit utan några roliga inslag på senaste tiden. Synd för er alltså...

Kommentarer
Postat av: Mysterious Man...

hmmm...låter komplicerat..men det löser sig nog ska du se.

2007-01-15 @ 15:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback