2007-01-24

Nu har det äntligen blivit vinter. Allt är jättefint ute, och när man går till olika ställen knastrar snön så mysigt under fötterna. Verkligen jättehärligt. Jag älskar vintern... till alla er som inte gillar vintern - tänk på att ni säkert inte skulle uppskatta sommaren lika mycket om det aldrig var något annat!


Idag när vi satt och åt sa mamma (mest för sig själv):
"Imorgon jobbar Stefan 7.15... eller nej föresten det kan ju inte stämma... Han skulle ju jobba från 7.15 på torsdag... hmmm..."
Då var ju jag tvungen att inflika:
"Men mamma... det är ju torsdag imorgon"
"Ja det
är det ju!!"
Haha... så undrar någon vart jag får alla mina "smarta" kommentarer ifrån. Nu vet ni!!!


Idag är det föresten exakt 11 månader kvar till julafton... Kände att det var nyttig information så här i januari =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback