2007-07-31

4 dagar kvar... 4 dagar!!!!!

Det är inte alls lång tid och jag har knappt börjat packa... så för ca en halvtimme sedan slog nervositeten till..... rätt rejält också.

Jag kommer aldrig hinna i tid...

Och vill jag det... det är ju faktiskt rätt bra hemma. Varför ska man flytta liksom?

Nä men det vill jag ju faktiskt, och det kommer säkert bli superbra när jag väl är där och uppackad, men just nu ser det inte så ljust ut.
(Jag är så stressad att jag inte ens kunde stava till "ljust"... "ser det inte så just ut" höll jag på att skriva... kan man inte ens stava till ljust så är det riktigt illa)

Usch och fy för förändringar!!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Ta det lugnt. Det kommer att gå bra. Det kommer bli rörigt med att packa och packa upp men det här klarar du! Det kommer ju bli jättebra sen, men din svarta soffa och allting! =) Säg bara till om du behöver hjälp!

Postat av: Tobbski

neejdå, det kommer gå jättebra ska du se:) PÖSS!

2007-07-31 @ 21:05:50
Postat av: Tina

Hej hej Jonna. Tina här :) Här finns nog alla länkarna med. :) Vet dock inte vad det var för något som jag skulle läsa om Tobbe?!?
Puss o Kram

2007-07-31 @ 21:59:26
URL: http://tinasigfridsson.blogg.se
Postat av: Jonna

Tina: Det har inte kommit upp ännu, utan håll utkik ;) Du fattar vad det är när du ser det

2007-08-02 @ 10:15:03
Postat av: Tobbski

hmmm...vi får se hur det blir med det..

2007-08-05 @ 14:30:39
Postat av: Jonna

Haha... det var ju kul ju :P :)

2007-08-06 @ 09:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback