2007-06-08

Nu är det två veckor sedan jag och Linda var iväg på kryssning, men jag tänker ändå berätta om det nu.


Vi åkte iväg på torsdagen och kom på båten, som skulle vara fullbokad. Det märktes verkligen inte då det knappt var några folk någonstans. Det var väl massa finnar som inte orkade med två kvällar i rad antar jag...

I alla fall så hade vi ett program för första kvällen.. så här såg det ut:
image15

Nu ser man knappt vad det står på men först var det en frågesport som vi missade, sedan var det en vi skulle kolla på, som inte kom och till slut var det en trubadur, som inte var så bra...
Första kvällen blev alltså inte riktigt som vi hade tänkt oss, men jag hade i alla fall kul ändå.



Linda fixade mitt hår fint och så gjorde vi oss i ordning för kvällen. Eftersom det var så lite folk på båten så satt vi en del på hytten också, och spelade kort och så.

Ja, nu hinner jag inte skriva mer just nu... så fortsättning följer.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback