2007-06-18

Härom dagen klagade jag på att inget händer i mitt liv... kan jag inte direkt göra längre.

Man samlade på sig många vuxenpoäng förra veckan faktiskt. Köpte bil på måndagen, och såg till att det fanns kylarvätska och spolarvätska och allt i den =)
På onsdagen kollade jag på en lägenhet och ska skriva kontrakt idag!

Spännande, läskigt och allt möjligt på en och samma gång =)



Idag har jag varit jätteduktig också... Gick upp 10 över 6 och åkte och simmade. Simmade ca 20 minuter och kom i tid till jobbet... vilken början på dagen! ; )

Kommentarer
Postat av: Tobbski

värsta värsta...riktigt nice:)
Bilen är ju riktigt söt också..precis som du!

2007-06-18 @ 17:33:44
Postat av: Josefine

Härligt! Fy vad roligt med lägenheten! Och med bilen. Glad för din skull! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback