2007-03-01

Nu måste jag be om ursäkt till alla mina fans därute (Jossan alltså). Upptäckte precis att det nästan är exakt en månad sedan jag skrev här. Imorgon faktiskt. Inte bra.

Till mitt försvar måste jag faktiskt få säga att jag har haft otroligt mycket att göra, och att mitt internet dessutom inte har fungerat de senaste veckorna.



Jag har börjat med lägenhetsletande ordentligt nu... men det är lite läskigt att tänka att man kanske snart måste ta hand om sig själv.

Hur ska det gå liksom?

Troligtvis inte så bra... det kan alla som känner mig intyga.

Om man säger så här: Jag kan i alla fall tvätta, så när jag dör av svält eller dammförgiftning så kommer jag åtminstone ha rena kläder på mig! Alltid något!

Men men, allt sådant löser sig nog skulle jag tro. Min förhoppning är i alla fall att jag ska vakna upp dagen jag ska flytta och bara kunna allt som jag behöver för att bo ensam (Yeah, that´s really gonna happen)

Jaja... jag ska ju inte direkt flytta imorgon. Hinner nog komma på någon lösning!



På tal om något helt annat: Det är jättesynd om mig idag.

Jag har blivit sjuk, influensan eller vad det nu heter. (Dvs en otroligt jobbig förskylning om det var någon som inte visste det)

I tisdags bröt den ut på jobbet, och när jag kom hem orkade jag knappt röra på mig. Jag klarade nästan inte ens av att gå upp från sängen för att slå på Gilmore girls, och då är det, som ni säkert förstår, illa!


När jag sedan vaknade i går morse (klockan 6.00 för övrigt) hade jag 39,1 graders feber. Den gick sedan ner under dagen, och då hade jag faktiskt bara ungefär 38 grader. På bättringsväg tänkte jag glatt, men inte då! I morse när jag vaknade (återigen lite efter sex) var den uppe i 39 grader igen.

Då beklagade jag mig för min kära mor:
"Skit också... och jag som kände mig så pigg! Ska jag aldrig bli frisk igen!"
skrattade hon åt mig och påpekade att jag faktiskt bara hade varit sjuk i snart två dagar.
Jag tycker väl inte det är så bara men hon har väl en poäng där.

Jag är verkligen riktigt vek! Så fort jag blir smittad av något så blir jag typ 100 gånger värre än alla andra. Det är inte kul.

Och det värsta just nu är att jag faktiskt inte känner mig så väldigt dålig, så jag tror hela tiden att min feber har gått ner... sedan kollar jag och då har jag fortfarande ca 38 grader.
 
Fast nu sist så hade jag bara 37,9! Någon annan som ser en förbättring? Jag gör det i alla fall... woho!

Nej nu ska jag gå och lägga mig... börjar bli trött igen =(

Kram på er alla, och hoppas åtminstone ni slipper den här skiten.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Du är förlåten Jonna! Men det tog lite tid =P
Jag har också skaffat en blogg nu: www.japanen.blogg.se
Krya på dig hörrö.

2007-03-02 @ 17:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback