2007-03-01

Kom på en rolig sak föresten.

För någon vecka sedan höll jag på att skicka ett sms och min kära pojkvän var bredvid och kollade lite halvt på min telefon.

Min mobil är så att när jag skickar meddelanden kommer det upp en ruta där man kan skriva in numret, men man kan även lägga in flera nummer om man vill skicka samma mess till många personer. I de rutorna där man inte fyllt i något står det tom. Då kollade han först på mobilen, och började sedan fråga;
"Vem är T... eller det var inget"

Haha, han trodde att det var massa meddelanden från en Tom... det var jätteroligt.
Jag skrattade jättelänge =)

Kommentarer
Postat av: tobbski

asså, ärligt misstag! man vill ju veta vem denna mysteriska "Tom" är...hmm..

2007-03-01 @ 21:49:53
Postat av: Rebecca

Hahaha, lika kul varje gång ^^
Krya på dig! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback