2007-03-04

Mina älskade småsyskon har sådana där walkie-talkies.

De har en liten kompis också som tydligen vet hur man pratar i sådana saker, jämfört med mina systrar.

En dag lekte de, och största lillasystern och kompisen hade en varsin walkie-talkie.

Kompisen skulle stanna på övervåningen och min syster sprang ner i källaren.

Kompisen: "Wilma anropar Andrea. Kom."
Min syster: "Ok, jag kommer!"

Hon har inte riktigt fattat det där med avslut när man pratar i sådana.


Jag var precis ute och tog en promenad... Det var jättefint väder, börjar bli vår till och med! Woho!!

Det betyder att mina två-tre absoluta favoritdagar på hela året snart kommer!!!

Can´t wait!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha. Så söta små barn kan vara ibland!

2007-03-04 @ 21:18:33
Postat av: Linnéa

hahah vad gulligt!

2007-03-09 @ 18:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback