2007-03-15

Sitter på jobbet och väntar på att det ska ringa... det är riktigt lugnt faktiskt. Skönt!

Egentligen har jag väldigt mycket jag skulle kunna göra men just nu orkar jag faktiskt inte. Kände att jag hellre ville skriva här =)

I alla fall så fungerar inte min dator för tillfället... den hemma alltså. Förstår verkligen ingenting, den går inte ens att starta. Man trycker på knappen och lampan börjar lysa, men bara några sekunder senare så slocknar den igen... riktigt konstigt faktiskt.

Det gör att jag måste åka till Tobbe varje gång jag ska betala en räkning e.dyl. Orka vara där liksom ; )
Nej jag skojade bara, jag tycker för det mesta om att vara där. Förutom då när jag blir hånad för min matlagning.

Jag var nämligen jättehungrig när jag var där en gång och det enda han hade hemma var nudlar... så jag skulle göra nudlar...

Inte så svårt, enligt de flesta. Väldigt svårt, enligt mig.

Jag ska inte gå in på allt men det var inte alls så lätt som man kanske kan tro vid första anblicken. Det är inte alls bara att koka upp vattnet och röra runt lite, utan det ligger mycket mer jobb i dessa nudlar.

Jag är verkligen helt värdelös... hur jag någonsin ska klara mig själv är ett mysterium för mig.


På tal om räkningar föresten... igår betalade jag in räkningen för stugan vi har hyrt nästa helg när vi ska till Romme och åka skidor!!! Jag längtar verkligen jättemycket. Det ska bli roligt.

Inte för att just Romme är ett så överdrivet bra skidåkningsställe, skulle snarare säga att det är riktigt dåligt faktiskt... men men... jag får i alla fall äntligen semester. (Om än bara för en helg)

Som jag har längtat!


Men nu slutar jag, så tack för idag, slut för idag

Kommentarer
Postat av: Simon

Hmmm vad du kortade ner Nudel historian du kan ju fått minst en hels sida med bara det.
Haha skrattar fortfarande när jag tänker på det :D

2007-03-19 @ 15:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback