2007-03-16

Tänkte berätta lite om Maria idag.

Hon säger så roliga saker emellanåt, eftersom hon ibland inte riktigt fattar när man skämtar =)

Som t.ex. när jag och Maria, Johan och Stellan var på väg upp till Stockholm för att hålla en mässa där.

Vi pratade lite allmänt om hur alla hade det, och när vi kom in på Johan så pratade vi om hans nya jobb på Ica Maxi. Han planerar att jobba lite innan han ska plugga vidare och har nu alltså fått deltid, vilket ju är jättebra när man inte har någon utbildning förutom gymnasiet.
Han hade kanske jobbat en-två veckor vid det tillfället och jag frågade honom hur det går för honom där.

Johan: "Jo, det går jättebra. Jag har blivit chef nu!"
Maria: "Har du!!! Värsta bra ju"

Haha... Bara Maria som kan säga en sådan sak



Till er som inte förstod det roliga i det där vill jag bara säga:

Man blir inte chef efter två veckor på ett jobb när man inte har någon utbildning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback