2007-03-23

Jag är så glad idag!!

Allting är helt underbart bra just nu.

Egentligen vill jag inte tänka så. Senast jag gjorde det hände värsta grejen dagen efter som inte gjorde att man mådde så bra längre, men jag kan inte hjälpa det. Allt är bara bra!

En av orsakerna är för att jag äntligen ska få semester! Det kommer bli så kul...
Jag bryr mig inte ens om att Romme knappt är större än en kulle, att det säkert kommer vara som sorbét i backarna eller att det endast är för två dagar... Det kommer bli jättebra!!

I går var det dessutom exakt två månader sedan jag och Tobbe blev tillsammans =)
Känns så konstigt på ett sätt... tiden har gått så fort.



På tal om tid föresten...

Ni har säkert hört talas om 50-årskriser...

Ni har säkert hört talas om 40-årskriser...

Men har ni hört talas om 20-årskriser någon gång...

Jag trodde ärligt talat inte det var möjligt, men det finns uppenbarligen... jag har i alla fall en sådan.

Det hela började med att min syster kom fram till mig och frågade (gullig som hon är):
"Hur gammal är du när jag är lika gammal som du är nu?"
Jag började tänka:
"Nu är hon 6 år... då är det 13 år till hon är 19... (19, 20 21 22) Shit också... då är ju jag 32 år. 32!!!"

Och då började jag tänka på hur fort de senaste åtta åren har gått... tiden har bara flygit förbi sedan jag började 6:an och det känns som att det bara går snabbare och snabbare.
Då tänkte jag att om 8 år är jag snart 28 år... det är nästan 30.
30 i sin tur är nästan 40 och då är man ju praktiskt taget död...

Sedan berättar jag detta för en kompis och då säger han:
"Ähh, det är inte så farligt... du har ju bara levt en fjärdedel av ditt liv än"

Bara... vadå bara?!?

Nej usch och fy...

Jag måste ha något allvarligt fel som tänker så här =)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Oj, har det redan gått 2månader.. Tiden bara flyger förbi=)

Tiden kommer nog inte gå så fort som du tror=) Du är bara lite nojig ^^

2007-03-23 @ 16:02:28
Postat av: tobbski

japp, två månader, ibland känns det som vi varit ihop ett år, ibland som en vecka:) I vilket fall som helst har det varit två underbara månader med dig, puss Jonna!

2007-03-23 @ 18:32:43
Postat av: Simon

Fram med positiva Jonna nu ;)

2007-03-26 @ 17:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback