2007-03-23

Nu är det bara cirka 3 timmar tills vi åker...

Vad det ska bli roligt =D

Fast igår var nog inte jag så rolig att tas med. Jag har kommit på att jag blir hemsk när jag ska resa någonstans. De sista timmarna innan jag måste vara klar med allt är verkligen inte roliga för de som kommer i min väg.

Man tycker att jag borde ha lärt mig det vid det här laget... det är ju inte direkt som att det här var första gången det blev så.
Och ändå var jag bland folk och skulle fixa ihop det sista så att alla visste vad de skulle göra idag.
Fast i och för sig behövdes det. Hade inte jag fixat det här så skulle ingen vetat hur kvällen var planerad. Å andra sidan hade det inte ens blivit någon resa om inte jag hade tagit tag i det, så jag var ju så illa tvungen...

En som vet hur jag blir när jag reser är min kära mor. Det här mailet fick jag idag:

"Hej gumman
Hur är det, är du helt hysterisk och skäller ut alla kunder idag?! (här borde det vara en glad liten gubben, men jag vet inte hur man gör)"

Haha, mamma är så söt... Härom dagen fick jag ett mail med en smiley där det stod att hon börjar lära sig hur man gör sådana nu =)
Så gulligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback