2007-03-28

Mamma och jag mailar ganska ofta med varandra eftersom vi inte träffas så ofta längre... jag är borta mest hela dagarna och kommer ofta hem när hon har gått och lagt sig (någon gång efter halv 8 alltså) så därför mailar vi istället.

Jag har ju tidigare skrivit att hon blev överlycklig över att hon har börjat lära sig att göra smileys... så nu ska ni få den stora äran att läsa en mailkonversation som jag och min mamma hade häromdagen...

Jag skulle åka in till akuten med mitt knä, och ni vet ju hur det brukar vara där - man får vänta i flera timmar, så mamma tänkte vara snäll och komma och sitta där med mig

J: "Ok om du vill så? men jag är ju inte där förrän kanske halv 7 eller så.. måste ju äta nåt först"
M: "Jag kan ta med matlåda till akuten :-)"
J: "Haha? nä jag tror jag fixar nåt annat på vägen istället =)

     Snygg gubbe föresten ;-)"
M: ":) (-; <3  (jag kan hitta på egna gubbar också. ;?)"
J:  "Vad är ;?) för gubbe? =P"
M: "det är min egen gubbe!"
J: "Haha aa det förstod jag med. Men vad betyder den? ;-) = blinkande gubbe, =) = glad gubbe, =D = jätteglad         gubbe, ;?) = förvirrad gubbe eller vad?"

M: "gubbe som varit i slagsmål och brutit näsan :?) fast glad ändå."

Haha mammor är så söta... eller i alla fall min mamma :?)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha, ja det var ju lite charmig! =P

2007-03-28 @ 19:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback