2007-03-29

Har en gullig systerhistoria idag.

Min mamma var hemma med mina två syskon och skulle äta middag.

Det var soppa den dagen och då tänkte mamma skoja till det lite och ha avocadoskivor på mackan (det ska tydligen vara gott... vet inte riktigt om jag håller med)

Den yngsta systern är ungefär lika kräsen som jag är och ville därför inte ha det... men hon ville åtminstone ha något lite roligare som pålägg så hon frågade mamma om hon fick kiwi på smörgåsen.
Visst, tänkte mamma, det kan hon ju få.
Hanna hade ätit några tuggor och sedan hade hon sagt:
"Det var nog inte så gott med smör under kiwin"
Så mamma gjorde en ny macka utan smör, fast med kiwi.
Efter några tuggor till så sa Hanna:
"Nej mamma... alltså... jag gillar kiwi och så gillar jag macka, men det blir nog inte så gott tillsammans"



Föresten så kom jag på att det kanske var lite otydligt varför just Rickard är den som är mest svart (se inlägg 2003-03-27)

Jo... han är halv tysk, en kvarts finsk, 3/8 svensk och 1/8 bolivian...
därför kvalifierades han som åtmonstone minst svensk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback