2007-11-27

Nu när jag ändå har kommit igång kan vi ju ta ett till inlägg ; P

I söndags när jag och min älskling var på väg hem från oslo (min present till honom btw) fick jag ett meddelande från R som undrade vad jag gjorde och så, lite allmänt prat helt enkelt.

Efter några sms fram och tillbaka får jag det här:

"Snöätare... Hur kan det ens finnas i t9 ordboken? Helt stört"

Jag tyckte det var lite lustigt, och innan jag hinner svara något får jag ett till sms:

"Jag menar, är det ens ett ord? Och hur råkade jag skriva det? Ha ha"

Haha indeed

Kommentarer
Postat av: Tina

http://blogg.aftonbladet.se/14002/perma/427794/

Här är ännu ett lysande exempel på vad som finns och inte finns i t9´s ordlista.

Haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback