2007-09-10

Två och en halv arbetsdagar kvar innan jag är sjukskriven upp till en månad...

Och nu börjar jag bli lite småskrämd också... och det blir ju inte direkt bättre av Rickards historier om när han opererade knät, och var tvungen att ligga på rygg med benet i en sådan där tyggrej (kom inte på vad det hette :P) och ringde efter systern varannan timme för att få smärtstillande eftersom det gjorde så ont. Eller att han inte kunde gå efteråt utan var tvungen att lära sig gå på nytt. Eller att han sa att bli sövd är värre än alla bakfyllor han någonsin varit med om... när man räknar ihop dem alltså!!!

Inte riktigt vad jag vill höra så här tre dagar innan jag själv ska låta någon skära i mig när jag är medvetslös!!!


Härom natten drömde jag om operationen också.. inte att något gick fel utan att jag hade glömt att fixa allt som jag ska innan...

Där ser man hur skadad jag är utav att alltid behöva ha koll...

Min mardröm innan en operation är inte att jag ska vakna upp och sakna ett ben eller liknande.
Nej, det är att jag har varit så korkad att jag tog med mig väskan med mobilen i, även fast de sa att de inte ansvarar för värdesaker, och att jag ska ha glömt att köpa tvålen man skulle duscha med för att det skulle bli så sterilt som möjligt...

Men men... sådan är jag

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jonna, det kommer att bli bra. Du får ha i åtanke att Rickard är en olycksdrabbad människa. Inte du! Det kommer att gå bra ska du se.

Postat av: tobbski

det kommer gå jättebra ska du se:)

2007-09-10 @ 13:20:39
Postat av: Tina

Men Jonna då! Det var väl tur att det ordnade sig då ^^
Jag kommer att få en kateter under min operation. fatta alltså att jag kommer inte ens märka när jag kissar :s Dirty alltså!!
haha

2007-10-07 @ 16:55:04
URL: http://tinasigfridsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback