2007-09-12

Detta kommer vara mitt sista inlägg på ett tag.

Nu ska jag vara sjukskriven och eftersom c-sam inte behagar att skicka papper till mig som jag ska skriva på för internet, kommer jag ha svårt att skriva här...

De sa att jag skulle haft papprena hos mig för en vecka sedan, men inga papper har kommit än.

Mailade precis till dem igen, och sa att det var brådskande, så nu får jag hoppas att det händer något!

Men sedan tar det upp till 20 arbetsdagar, vilket skulle betyda att jag i värsta fall inte får internet förrän jag ska börja jobba igen.

Really great alltså!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Fy vad tråkigt att vara hemma så länge utan ngn dator. Det är ju jättemkt man måste fixa via internet. Det var dåligt av dem!

Postat av: Linnéa

Jobbigt läge! Hoppas allt bli bra! Det är ju bra att du är så pass bra som du är och inte behöver sitta på en stol hela dagarna.
PS, jag har kommit i gång med min blogg nu. Kika gärna förbi.
Kram kram

2007-10-05 @ 20:01:23
URL: http://www.neusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback