2008-04-06

Så gjorde man högskoleprovet igår då... det var den stressigaste dagen jag har haft på väldigt länge.

Men det gick bättre för mig än jag trodde =D Har jag räknat rätt så fick jag flertalet poäng mer än jag trodde, så det är ju kul. Och det här tog jag inte ens på allvar, utan bara som en testgång!

Men som jag trodde så var det orden som sänkte mig mest... fick 20 av 40 rätt på det...inte bra! Men övar jag upp det till nästa gång så kommer jag nog få mer än jag någonsin trodde var möjligt.

Blev så glad igår att jag hoppade runt här hemma =P Barnslig man är alltså =P

Men då är det bara att vänta upp till 4 veckor och se om jag verkligen räknade rätt... Hoppas verkligen det!!!

Me so happy =D

Kommentarer
Postat av: Rille

Grattis Jonna :D! jag måste säga att jag inte är lika nöjd. Får nog tyvär max 1.0 tror jag. En röd tråd genom hela mitt prov var iallafall att vid den tidpunkt som hon sa "5 minuter kvar" så började jag göra en massa mer fel. men men, det e bara att bita i steken i höst!

Postat av: Jonna

Vad tråkigt! Men som sagt, på den igen i höst bara!
De flesta gör ju bättre andra gången...
Ja precis, det var verkligen jättestörande! Kunde inte koncentrera sig alls efter det =(

2008-04-10 @ 12:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback