2008-04-23

Fick jobb på Ica Maxi idag... men tackade nej. Var kul att söka iaf =P



Ibland är min syster bra rolig...

Hon fyllde år förra helgen och jag och Tobbe skulle dit med presenter...

Vi kommer dit:

Jag: Här får du presenter från oss.
A: Ännu flera! Jag får ju hur mycket som helst!
Öppnar första presenten som innehöll en klänning... utan att veckla ut den lägger hon den på stolen.
J: Ska du inte titta på hur den ser ut?
Försöker veckla ut den och tittar lite på den och lägger den sedan på stolen utan att säga något.
J: Kolla, det är en klänning, försöker jag och håller upp den framför henne.
A: Ja, och jag har fått de här jeansen och tröjan också!
Börjar öppna present nummer 2, som var ett badmintonset för barn. När hon öppnat paketet tittar hon först på den, sedan på mig, sedan på den igen... Till slut tittar hon upp på mig och säger:
Vart ska jag lägga den här?
J: Ehm... jag vet inte... men ser du inte... det är en sådan där man kan spela med.
A: Ja det ser jag väl, men vart ska jag lägga den?

Haha... barn säger verkligen vad de tänker... fast jag tror att hon tyckte om det också =P


Kommentarer
Postat av: Johan

Vafalls, jag som trodde att vi skulle bli BFF på Ica:(

Postat av: V

Saknar de små busungarna.:`( Och dig med givetvis^^

2008-04-27 @ 18:17:34
URL: http://victoriahellberg.blogspot.com
Postat av: Jonna

Johan: Ja, det trodde jag med... men så blev det inte :/

Vickis: Jag saknar dig med! Tur att du ska hit snart! =)

2008-05-07 @ 14:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback