2008-08-19

En sommar, över 20 000 kr och två uppkörningar senare så har jag det!

YES!

Och även fast jag misslyckades med första uppkörningen den här gången så gör det ju inte så mycket... tre körkort på fyra uppkörningar är ju inte fy skam egentligen ; )

Nu kan jag dessutom lova att jag aldrig mer i hela mitt liv tänker ta några fler körkort. Nu får det vara bra =)

Men nu ska jag se Stefan Holm. Han missade precis på 2,34. Jag måste ju passa på att se OS när Tobbe inte är hemma.... blir så mycket klagomål annars ^^

Kommentarer
Postat av: tobbe

grattis gumman! Jättekul att du skaffade det:)

..fast jag är inte så sugen på bögpallen:S

2008-08-19 @ 19:08:05
Postat av: Victoria

GRATTIS!!!:D

Postat av: Rebecca

Haha, det är så kul att det är du som vill titta på OS och han som inte vill^^

Grattis igen :)

2008-08-22 @ 17:10:50
URL: http://rebec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback