2008-08-30

Det är så roligt när diverse elbolag ringer till mig. Igår ringde Vattenfall och erbjöd mig "billig" el. När vi hade diskuterat Vattenfall och deras så kallade "miljöel"  i 6 och en halv minut skrattade han till lite och sa; "Nej men det verkar inte som jag kan övertyga dig om att slippa årsavgiften"...

Och jag som hade det så kul... hade kunnat diskutera med killen i säkert 6 minuter till.



En annan sak som är kul är att min mormor och morfar har varit gifta i 50 år.... Alltså fatta 50 år!!!
Det är mer än dubbelt så lång tid som jag har levt!! Vi firade i alla fall det med en middag i Eskilstuna. Det var gott. Här kommer några bilder:

Landet; storstugan, lillstugan och bastun

                                                                                       
Innan, när vi gör oss i ordning. Jag torkar håret, flickorna kollar TV och mamma försöker sig på en pose.


I bilen fick flickorna sitta i bagaget så att alla skulle få plats. Fanns bälten och allt ^^


På middagen var närmaste familjen, förutom Stefan och Tapsos Nina. Här kommer hela bordet ett varv runt.



Till sist: Kvällens huvudpersoner... den bästa mormor och morfar man kan ha

Kommentarer
Postat av: PsychoBlonde

Min mormor & morfar var också gifta 50 år=)

Postat av: Johan

Härligt Jonna. Sånt e kul de!!!! Glada släktingar.

2008-09-18 @ 23:00:44
URL: http://jaynius.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag gillar starkt bilden på dig och Tobbe och flickorna. VÄRSTA familjebilden! Supersöt!

2008-10-16 @ 09:17:43
URL: http://japanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback