2008-12-05 Tjejkväll med mig själv =)

Ikväll har jag haft en hemmakväll alldeles ensam. Det är helt underbart när man för en gångs skull väljer att vara hemma själv. Annars är det ju så att Tobbe ska göra något och att jag inte hittar något annat att göra. Ikväll valde jag istället att inte ens försöka hitta något utan att stanna hemma och ta det lugnt.

Har redan hunnit kolla på Mona Lisas leende som är helt underbar. Lite skrämmande bara när man tänker på att det var så för många (särskilt i USA) för bara 50 år sedan.

Bästa repliken i den filmen är när Katherine (Julia Roberts) frågar Joan (Julia Stiles) vilket college hon ska gå på:
J: When I graduate I plan to get married! (ser stolt ut)
K: And then what?
J: (Ser istället förvirrad ut) Ehm.. then I´ll be married...

Klockren scen =)

Nu ska jag back to the sofa och Gilmore Girls! Tredje gången jag ser den serien rakt igenom nu, och jag måste bara säga att det är lika bra nu som första gången jag såg det. Love it! =) =)

xoxo (kändes som det passade in just här :P)

Kommentarer
Postat av: xoxo

fjortisjonna

2008-12-06 @ 22:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback