2008-12-14 Bowling!

Idag har jag bowlat... och så bra som det gick idag kommer det nog aldrig gå igen!

Första serien fick jag 159 poäng!

159 POÄNG!!!

Man fattar att det är något konstigt när man i den fjärde omgången har ungefär lika många poäng som man brukar ha när spelet är slut =P

Jag fick en strike, sju spärrar och bara två där jag inte fick något av det. Den ena av de två gångerna fick jag ner 9 käglor i första kastet och missade den sista käglan, och i den andra fick jag ner fem stycken i första kastet, och sedan knäcktes mitt knä så att klotet åkte ner i rännan på andra kastet. Så nu sitter jag här med ett svullet knä också =P

Helt sjukt bra omgång, fattar inte vad som flög i mig. Men glad blev jag =D

Så... nu har jag skrytit klart för idag =)

Kommentarer
Postat av: Rille

jag säger bara: Amasing!

2008-12-16 @ 09:10:27
Postat av: T

sjukt bra jonna! jag är stolt:D

2008-12-16 @ 15:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback