2008-02-01

Tänkte på en sak här om dagen när jag hörde Idol-Amandas första låt...

Det lät verkligen hemskt! Inte en ton rätt, och allt bra jag någonsin tyckt om henne försvann vid första orden som kom ut från radion. Och jag var ändå en av de som sade att hon var bra på grund av sin utstrålning och så...

För det har ju verkligen inte Marie... utstrålning alltså... ser ut som en tråkig jag vet inte vad på scenen. Men ska man välja mellan utstrålning eller röst i Idol så borde man ju faktiskt välja rösten. Ingen av de kommer ju ändå att lyckas, och det är ju bättre att den som faktiskt sjunger finast är den man väljer att få sjunga låten som kommer spelas år framöver.

Man kommer ju i vilket fall som helst inte höra mer av dem ... kanske en låt eller två men sedan tar ju deras five minutes in fame slut.

Och jag är så trött på att det varje år i Idol har sagts att "det är ju tvåan som får mest uppmärksamhet".

Den enda tvåan som lyckats är ju Darin från första året... Sebastian har man ju i och för sig hört lite från men man kan ju inte säga att han har lyckats liksom...

De som lyckas bäst är ju killarna som ser ut som att vara tagna från ett utav 90-talets pojkband, vilket skulle kunna föra över tankarna till de tre töntarna som nu ska starta ett sådant... men de ska jag inte prata om nu :P

Så för att sammanfatta det jag ville ha sagt; Att Amanda lyckades komma så långt måste bero på att juryn under hennes framträdanden blev temporärt tondöva... kan ju inte finnas någon annan förklaring!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Haha, jag håller med! Helt tondöva måste dom ha varit! :)Hon sjöng som en kratta!!!

2008-02-06 @ 13:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback