2008-02-08

Konstig vecka det här...

Även fast jag har sovit jättelite (för att vara jag alltså, ni skulle säkert tycka det var jättemycket :P) så är jag inte alls trött... Det är ju rätt tur också eftersom vi ska ut ikväll allihopa =)

Hoppas det blir kul, men det tror jag... är lite på sådant humör idag, så bara alla är glada så blir det nog riktigt roligt :D

Och imorgon flyttar Tobbe in. Då blir jag riktigt vuxen... Sambo låter ju rätt gammalt faktiskt ; P

Fast jag är nog rätt vuxen tror jag... känner mig det i alla fall =)

Nu slutar jag så bye bye!

Kommentarer
Postat av: tobbski

joo du är nog ganska vuxen iaf:P

Postat av: Victoria

Haha, aah nog är du gammal allt... Värsta pensionären snart;)

2008-02-10 @ 15:17:26
Postat av: tobbski

det är bra att du inte var så trött iaf:P

2008-02-11 @ 10:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback