2008-02-19

Kollade på melodifestivalen i lördags.

Kristian Luuk presenterade ju låtarna innan de spelades. Vid ett tillfälle sade han "Ni vet ju att låtarna max får vara tre minuter långa, men nästa låt är faktiskt bara en minut... Här kommer (vad de nu hette) med Just a minute."

Och jag satt där och tänkte; "Vad konstigt med en låt som bara är en minut, undrar om den verkligen kan vara bra" och när det hade gått ett tag "Det känns ju som att låten är längre... hmm..."

Så satt jag hela låten, tills de sjöng om refrängen en sisådär tre, fyra gånger på slutet...

Jag lovar att de andra i rummet såg glödlampan tändas över mitt huvud :P

Kommentarer
Postat av: Johan

Haha!! Kul Jonna:P

Postat av: Victoria

Du är så smart så det finns inte kusinvitamin!;) Haha, till och med jag fattade det och jag är ju enligt dig mindre och borde alltså förstå mindre;)

2008-02-25 @ 08:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback