2008-11-09 Plugg

Egentligen borde jag plugga nu... har en skrivuppgift som inte känns alltför svår som skulle vara skön att bli av med så fort som möjligt.

Men vad gör jag? Jo sätter mig och kollar på massa annat som är helt oväsentligt just nu. Dåligt värre.

Idag var jag i alla fall i kyrkan. Det var riktigt härligt där. Jag tror jag börjar bli vuxen, för jag uppskattar söndagsgudstjänsten mycket mer nuförtiden än jag gjorde förut (även fast jag redan då tyckte det var bra att gå i kyrkan på söndagarna). Men nu känns det mer personligt, och om jag av någon anledning missar en söndag så känns det jättetomt och konstigt. Härligt att vara med Gud helt enkelt.

Nu ska jag börja skriva. En feministtext på fem sidor som jag ska sammanfatta. Great.

Kommentarer
Postat av: Sofie Brånedal

Lycka till! Du fixar det här! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback