2008-11-22 Segisdag

Vad ska man göra med dagar som denna? Jag får inte gå någonstans eftersom jag hade bestämt att jag skulle plugga idag...

I och för sig hade man ju kunnat plugga lite en stund och sedan sett om någon ville göra något... det hade ju varit bättre än att sitta inne i flera timmar och titta på Gilmore Girls. Nog för att det är jättebra, men till slut tröttnar man även på det.

Jag fick brev från högskoleverket angående högskoleprovet härom dagen också. Jag vet att jag borde vara jättenöjd med min poäng... men när man ser att man, om man skrapat ihop ett fjuttig litet rätt till, hade fått ytterliggare 0,1 poäng blir man lite sur.

Men men... bara att ta tag med hårdhanskarna till i vår. Då blir det 2,0 ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback