2009-08-03 Festival

Har aldrig trott att festivaler är något för mig, och nu vet jag det med säkerhet.

Det var kallt och började bli lerigt när vi var där, musiken var alldeles för hög (fast okej med öronproppar) och eftersom jag inte är intresserad av musik roas jag inte så mycket att att stå på ett kallt, lerigt fält i flera timmar och lyssna på diverse mer eller mindre bra band. Dessutom hade de smällare som skrämdes och när ljuset blinkade för mycket fick jag huvudvärk. Dessutom var det baja major vilket var det äckligaste jag har sett på riktigt länge...

Jag såg i alla fall Saxon som enligt någon typ är i klass med AC/DC och enligt pappa är "top 10, eller åtminstone 20 av rockband i världen".

Kul. Kan jag säga att jag sett dem också...

Personligen var jag inte så imponerad.

Det andra bandet som var huvudbandet den kvällen var Bullet. De var okej, fast det var de som hade de skrämmande smällarna. Jag gillar inte skrämmande, smällande ljud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback