2009-01-16

Så var tentan skriven och klar... och kursen är slut. Går inte den här tentan bra måste jag i och för sig tillbaka och skriva omtenta, men det är ju inte samma sak.

Det är konstigt, men jag har en känsla som jag aldrig brukar ha efter att skolan är slut... typ som att jag kommer sakna att gå dit. Då förstår man att vad man tycker om en kurs eller utbildning faktiskt inte alls har så mycket med själva utbildningen att göra, utan handlar om vilka människor som går där.

Kommer aldrig att rekommendera Psykologi I på Stockholms universitet för någon, för kursen i sig är rätt dålig... men oj vad det har varit roligt!

Igår gick vi ut efter att tentan var klar (skrev ju som sagt mellan 15-20) och det var askul... fast det är lite irriterande att vakna upp med en sprängande huvudvärk när det enda jag drack var två öl... kul att bli bakis på det liksom =/ Då kan man ju lika gärna slå på stort och bli aspackad om det ändå blir såhär ; P

På måndag börjar jag jobba igen... det blir nog kul det med. Och i sommar ska jag börja resan mot resten av mitt liv... eller vad är det man brukar säga? =P

Nu ska jag ner på stan och fixa ett nytt pass. Mitt går ut ungefär en vecka innan (sex dagar innan tror jag till och med) jag och Tobbe ska åka till Glasgow =) Snacka om otur

Någon som har varit i Glasgow och har några bra idéer på vad man kan göra? Vi ska ju inte vara där så länge så vi lär ju hitta grejer, men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback