2009-07-28 Klag

Nu ska jag börja med mina uppgifter till imorgon.

Varför?

Jo, för att hela kvällen gått käpprätt åt skogen.

Det började med att jag skulle träna innan jag började med uppgifterna, så vid 19-tiden gick jag ner och tränade en timme. Var tillbaka ungefär halv 8, och skulle alltså hunnit vara klar med uppgifterna för länge sedan om det inte var för att det blev stopp i avloppet...

Folk som inte gjort det någon gång vet inte hur sjukt äckligt det är att rensa avloppet... men det är verkligen sjukt äckligt. Första gången höll jag på att spy... SJUKT äckligt.

Så det var väl inte riktigt det jag ville göra nu. Så när jag börjar med duchen råkar jag hälla ut det i handfatet, så det blir stopp där med.

Och jag kan säga att när man rensat både avloppet under duchen och plockat isär röret under handfatet och rensat det, så VILL man städa badrummet för att veta att inget äckel är kvar. Så då gjorde jag det.

Ungefär en och en halv timme senare var jag klar. Då fick jag äntligen ducha. Efter det skulle jag skicka iväg ett arbete för min tröga grupp som inte hjälper till med någonting. Vi är en grupp på 12 personer och när jag bad de läsa igenom arbetet för en sista koll var det två som svarade. Den ena sa att hon inte kunde öppna dokumentet och den andra sa att det blir skitbra. Känns inte riktigt som den konstruktiva kritik man ville ha.

Så till sist när jag satt och skickade iväg arbetet...

passade Sigge på att spy på köksgolvet...




Vilken härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Craxyknas

Käraste vännen då... tröstkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback