2009-03-28 Namnförslag

Massa bra namnförslag har kommit in =)

Får se om vi väljer något av dem eller något annat... så svårt att veta vilket som passar så här i förväg =)

Och Tobbe; det är väl underförstått att det är en tjej när jag skriver Sigges syster... Jag har i alla fall inte hört om någon syster som varit kille ; P


Gjorde högskoleprovet idag igen och det gick sämre än det har gjort förut... Jag skyller på att jag inte alls var motiverad =P
Det värsta är bara att Rickard vann över mig den här gången, och det kan man ju inte tillåta fler gånger... så i höst gör jag det bara om jag hunnit plugga en hel del innan ; )

Kommentarer
Postat av: tobbe

äh, vit titeln på rosa bakgrund, man ser det ju knappt!

2009-03-29 @ 11:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback