2009-05-15 Nose job nästa?

Var hos läkaren för typ hundrade gången angående min huvudvärk härom dagen.

Mina läkare ser alltid till att sluta av någon lustig anledning, så varje gång jag kommer tillbaka måste jag dra hela historien igen, de måste göra exakt samma konstiga tester som tidigare läkare har gjort (typ kolla historiken istället) och de måste föreslå exakt samma saker som tidigare läkare har gjort och när jag då säger att jag redan testat det så har de inga svar...

Därför blev jag inte förvånad när den här läkaren sa "Ja, du är ju en helt frisk person fast du har huvudvärk".

Great, tänkte jag, ännu en som inte kommer göra något... men ack vad jag bedrog mig.

När han höll på att kolla på min näsa utbrast han nämligen helt plötsligt:

"Vet du om att din näsa är sne?"

"Hehe ja, det är folk som sagt det till mig förut"

"Har den alltid varit så eller har du fått något slag på den någon gång"

"Den har nog alltid varit så"

"Är det något du kommer eller vill göra något åt?"

Så nu ska jag undersöka om min snea näsa har något att göra med att jag har huvudvärk typ hela tiden... Han tänkte att eftersom jag inte kan andas så bra genom den så kanske det har att göra med varför jag får ont :P

Han sa i och för sig att det inte alls är troligt, men eftersom han inte hittade något annat det kunde bero på så greppar han väl efter grässtråna :P

skulle ju vara lite lustigt om jag måste göra ett nose job för att bli av med huvudvärken :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback